خبرهای داغ:
  با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ آئین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۰۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

قزوین_ به گزارش بسیج، با هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و اصحاب رسانه استان به کار خود پایان داد. 

سرهنگ محمد کشاورز مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم از رقابت ۱۴۳ فعال رسانه ای استان قزوین خبر داد.

وی گفت: ۴۵۵ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شد که نهایتا پس از تایید نظر داوران جشنواره ۶۷ نفر در قالب و محورهای جشنواره، حائز رتبه و نیز شایسته تقدیر شدند که از این تعداد از ۳۸ نفر با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد و به نفرات نخست تندیس جشنواره نیز اهدا شد.

کشاورز عنوان کرد: راستگویی و مطالبه‌گری دو ویژگی مهم خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی است و در حوزه خبرنگاری، هر گونه خبر فروشی حکم شرف فروشی دارد و افرادی که اخبار کذب منتشر می‌کنند دروغگو و در خط دشمن هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش رسانه در ایجاد فضای مناسب و جریان ساز جهت حضور حداکثری در دای صندوق های رأی گفت: وظیفه اصلی ما اصحاب رسانه در این برهه از زمان، تشویق و ترغیب مردم به حضور پر شور در انتخابات است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها